Paczki UPS - nadawanie zwrotów i uszkodzony towar

Pobierz obrazki
Szanowni Państwo,
Poniżej podajemy ważne informacje, dotyczące przesyłania kurierem towaru na reklamacje oraz postępowania z uszkodzonym towarem w przesyłce UPS.
1. Jak odesłać towar na reklamację kurierem UPS na koszt Anwis?
Aby przesyłka zwrotna mogła być dostarczona na koszt firmy Anwis, zlecenie na jej odbiór może być wysłane do firmy kurierskiej UPS tylko i wyłącznie z firmy Anwis.
Prosimy zatem, aby każde zlecenie odbioru przesyłki reklamacyjnej było kierowane do firmy Anwis na adres:
reklamacje@anwis.pl
Zlecenie odbioru przesyłki reklamacyjnej musi zawierać poniższe dane:
• wymiary przesyłki (wysokość / długość / szerokość)
• wagę przesyłki
• dokładny adres odbioru
• nr telefonu do osoby kontaktowej.
Firma Anwis w odpowiedzi przesyła gotową etykietę UPS, którą należy umieścić na paczce. Prosimy pamiętać również o naklejce, która ułatwia zidentyfikowanie paczki w Anwis:
Pobierz obrazki
UWAGA: Prosimy nie przesyłać zleceń odbioru paczek bezpośrednio do firmy kurierskiej UPS. Nawet w przypadku podania numeru klienta firmy Anwis jako płatnika, firma UPS obciąży kosztami zgłaszającego odbiór.
2. Co zrobić w przypadku dostarczenia przez kuriera UPS uszkodzonego towaru?
Informujemy, jakich czynności należy dochować w przypadku dostarczenia przez firmę UPS uszkodzonego towaru.
Pozwoli to skutecznie zareklamować zrealizowaną usługę kurierską, tym samym skrócić czas oczekiwania naszego Partnera Handlowego na pełnowartościowy towar
przypadek A
Stwierdzenie uszkodzenia towaru
w obecności kuriera UPS

Kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody.

1. Sporządzić wspólnie z kurierem protokół szkody wg wzoru UPS

2. Sporządzić dokumentację fotograficzną uszkodzeń paczki oraz towaru
3. Przesłać protokół szkody oraz dokumentację fotograficzną do Anwis na adres e-mail reklamacje@anwis.pl

Anwis zleca firmie UPS odbiór uszkodzonego towaru.
przypadek B
Stwierdzenie uszkodzenia towaru
po odjeździe kuriera UPS

Prawo do złożenia reklamacji, dotyczącej dostarczonej przesyłki, przysługuje w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

1. Niezwłocznie po ujawnieniu uszkodzeń sporządzić dokumentację fotograficzną uszkodzeń paczki oraz towaru
2. Wezwać kuriera kontaktując się z firmą UPS pod nr tel 22 534 08 00
3. Sporządzić wspólnie z kurierem protokół szkody wg wzoru UPS
4. Przesłać protokół szkody oraz dokumentację fotograficzną do Anwis na adres e-mail reklamacje@anwis.pl

Anwis zleca firmie UPS odbiór uszkodzonego towaru.
​​


 
Anwis w liczbach
1000
dystrybutorów w całej Polsce
42 państwa
eksport na cały świat
3000
instalacji dziennie
801 88 99 22